28 Eylül, 2020

AĞAÇ EV SOHBETLERİ #58

 


 Bu haftaki ağaç ev sohbetlerinin konusunu sevgili https://benandromeda.blogspot.com/  belirlemiş. Onun yazısınıda buraya bırakıyorum.  https://benandromeda.blogspot.com/2020/09/agac-ev-sohbetleri-58.html 
   
    Konu: Hangi mevsimin insanısınız, neden?

 Ben en çok ilkbahar mevsimini seviyorum. Havaların yavaş yavaş ısınmaya başlaması, ılık ılık esen rüzgarlar, etrafın yeşermesi, çiçeklerin açması... Tüm bu olaylar benim içime huzur veriyor.  Ocak ayında doğmuş olmama rağmen kış insanı olduğumu düşünmüyorum. İlkbahar tam benlik. Yazın bunaltan sıcağı değil, kışın soğuğu değil tam ortada. Ben kesinlikle ilkbahar insanıyım. Hatta ilkbahar mevsiminde daha da neşeli oluyorum diyebilirim. Her yerde çiçekler, tam bir doğal manzara. Yazımı da Sabahattin Ali'nin sözüyle sonlandırmak istiyorum. ''İlkbahar gibi bir mevsimi olan bu dünya üzerinde yaşanmaya değer. Ne olursa olsun...''



20 yorum:

  1. çok naifsin, seviyorum seni :)

    YanıtlaSil
  2. Serin geçen ilk baharları bende seviyorum. Artık son dönemlerde kıştan direk yaz’a geçer gibi olduk ama genelden ilk bahar güzeldir. :)

    YanıtlaSil
  3. ilkbahar bambaşka bir şey insana neşe veriyor :)

    YanıtlaSil
  4. İlkbahar ve sonbahar insanıyım herşeyin dozunda olduğu mevsimler :)

    YanıtlaSil
  5. Ben tam bir kış insanıyım. Sıcak bir battaniye, sıcak bir çay, mümkünse bir şömine, şömine yoksa kar yağışını seyredeceğim bir pencere kenarı...

    YanıtlaSil
  6. ben tam bir kış insanıyım

    YanıtlaSil
  7. eveeet ilkbaharda o çiçekler yok muuuuu ee sen de çiçeksin normal sevcen tabiiii :) heey sen de bul taam mıııı ağaç ev sohbet konularıııı :)

    YanıtlaSil
  8. İlkbaharı severim, doğanın yeniden canlanması, çiçekler böcekler... Kışı da severim, sert havası beni kendime getirir, uzun gecelerine bayılırım:)

    YanıtlaSil
  9. Baharlar hep sevilir.Ilkbahar çocuksu bir mutluluk ve heyecan veriyor.

    YanıtlaSil
  10. Bende ilkbaharı daha çok seviyoruuum 🌸

    YanıtlaSil