05 Ekim, 2020

Uzaktan eğitim

 Bugün benim uzaktan eğitimimin ilk günüydü. Sabah 9da dersim vardı. Okula giderken erken kalkmak zor gelmiyordu ama böyle olunca bir garipsedim. Bloga girecek vakitte bulamıyorum. İlk günden 5 çizim bir de sunum ödevim oldu. Atölyede olmadığımız için yağlı boya yapmayacakmışız. Bu durum da beni üzdü açıkçası. Evdekiyle atölyedeki işleyiş birbirinden oldukça farklı. Zaten ilk girdiğimizde birçok okulun sitesinde olduğu gibi bizim site de çöktü, sonradan girebildik sisteme. Nasıl ilerleyecek bu gidişat bilmiyorum. Birazdan çizim yapmaya gideceğim. Umarım hepinizin günleri güzel geçiyordur. 

17 yorum:

  1. Uzaktan eğitim benim çocuklar cumartesi günü bile ders görüyor bir an önce okullar açılsa bu arada kara kalem çalışması hairka

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekür ederim. Gerçekten zor bir süreçten geçiyoruz

      Sil
  2. Normal eğitimin yerini tutmuyor ki uzaktan eğitim.. :( umarım bir an önce herşey yoluna girer..

    YanıtlaSil
  3. böyle güzel çizebilmeyi nasıl isterdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa teşekkür ederim belkide uğraşırsan yapabilirsin:)

      Sil
  4. Emeğine sağlık,harika.
    Benim de yedi dersim vardı, anlat anlat anam ağladı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretmenler için de ayrı bir zor tarafı var

      Sil
  5. Gençler ve yetişkinler biryana su minikler var ya... onlara çok üzülüyorum bu uzaktan eğitim konusunda. Blogunuzu takipte olacağım artik, sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çocuklar bunaldılar artık. Bende sizi takipteyim

      Sil
  6. Umarım okul siteniz yakında düzelir ve kısa süre sonra tekrar aktif hale gelir. Resim yapma konusunda iyi bir yeteneğin olduğunu görüyorum. Endonezya'dan selamlar.

    YanıtlaSil
  7. valla benim kızında öyle uzaktan eğitim olacakmış bazı dersleri ..O da konservatuarda Türk Müziği bölümünde..Bakalım nasıl olacak nasıl edecek minnoş...Kolay gelsin sana da canım..:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim biraz zor olur ama ilerliyor bir şekilde :)

      Sil
  8. uzaktan çizimin güzelmiiiş :)

    YanıtlaSil
  9. Evet bu tarz sıkıntılar olabiliyor

    YanıtlaSil
  10. Evet herkese kolaylıklar diliyorum

    YanıtlaSil