08 Ocak, 2021

Yeni uğraşlar

 

 Merhaba sevgili blog okuyucularım:) Bu sıralar farklı meşguliyetlerle uğraşıyorum. Uzun zamandır istediğim bir müzik aleti vardı ve onu alacağım kesinleşti. Ukulele alacağım. Şarkı söylemek zaten çok sevdiğim bir hobim bu yüzden ukulele almaya karar verdim. Biraz gitar geçmişim olduğu için kolay öğrenebileceğimi düşünüyorum. Finallerden sonraki ara tatilimde kesinlikle ukulele öğrenmekle uğraşacağım. Ve bu sıralar şiir, şarkı sözü yazıyorum. Belki zamanla yazdıklarımı burada da paylaşırım. Yazma konusunda açıkcası kendimi aşırı başarılı bulmuyorum ama duygularımı yazıya aktarmak iyi hissettiriyor. Zaten blog açma nedenim de bu histi. Kendi kendime yazdığım şarkıları yorumlayıp okumaya falan çalışıyorum. Bu bana keyif veriyor. Dediğim gibi çok çok iyi yazdığımı düşünmüyorum ama yazarken iyi hissetmem bence en önemlisi. Bu da biraz resim yapmak gibi ne kadar okursan ne kadar çok yazarsan o kadar geliştirirsin. Farklı alanlarla ilgilenmek mutluluk veriyor. Sanırım ukulele alınca en çok ilgileneceğim o olacak. Umarım sıkılmam ve iyi çalabilirim. Bu arada eklediğim fotoğraf duvara yaptığım yeni çalışmam😊  Siz neler yapıyorsunuz? diye sorarak yazımı sonlandırayım.


14 yorum:

  1. Duvar çok güzel olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çocuk oradan kayıyor çok hoş olmuş tebrik ederim Nuray hanım

    YanıtlaSil
  3. benim kız konservatuarda ya ..ukelele yi az önce gittim sordum, minnoş minnoş yüzüme baktı minik gitar dedi..:):) merak ettim bende ..çalışmalarını çok beğeniyorum tebrik etmek isterim..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok minnoş bir müzik aleti:) teşekkür ederim

      Sil
  4. ukulele nedir ? Hemen baktım google görsellerden, aslında gitar gillerden ama tel sayısı yönüyle farklı galiba.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ukulele görüntüsü nedeniyle gitara çok benziyor fakat gitar değil evet gitarda 6ukulele de 4tel var. Hawai tarzı bir müzik aleti. Sesi de gitardan farklıdır. Çeşitleri var ve boyutları büyüdükçe ses tınısı gitara yaklaşabilen minnoş bir müzik aleti

      Sil
  5. ooooo duvar çalışman çok iyi ya valla kutlarım :) ukulele öğrenince dinletirsin bize deee :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni yeni şeyler, yeni yeni deneyimler. Ukuleleli günler 🙂

    YanıtlaSil
  7. Şimdiden hayırlı olsun ukulele :)

    YanıtlaSil
  8. İlk kez duydum ukeleleyi. Arama motorundan baktım. Gitara benzediği için bir gitar türü sandım. Resim de gerçekten güzel olmuş. Duvarla uyum sağlamış. Her şey gönlünüzce olsun.

    YanıtlaSil
  9. Benim de kendi yazdığım ve bestelediğim şarkılarım var. Bunların bir kısmını da paylaşıyorum.

    https://mustafauzbek.blogspot.com/?m=1

    Merakınızı çekerse buraya bakmanız, küçük bir yorum bırakmanız yeterli.

    YanıtlaSil
  10. Ukulelelerin çok tatlı boyları ^^
    Duvar resminiz gerçekten güzel durmuş beton zemin üzerinde. Elinize sağlık. Seviyorum böyle işleri :)

    YanıtlaSil