02 Eylül, 2020

Eylül Ayı 🍁

 

 Bugün Eylül ayının ikinci günü. Eylül özel bir ay. Farklı mevsimlerde, insanın içinde farklı duygular oluyor. Eylül bunların karışımı. Biraz sıcaklık, hafif ılık rüzgarlar. Sonbaharın gelişi. Yerlerde savrulacak sararmış yaprakların gözümüzün önünde canlanması. Bir yılın daha sonuna doğru yaklaştığımızın habercisi Eylül.

 
 Eylül; kimine göre sadece bir ay, kimine göre sadece bir isim,  başka bir taraftan bakınca çok özel bir roman, kimisi için bir şairin  en duygulu zamanında yazdığı dizelerinin ilk kelimesi. 

 Eylül tüm anlamların bir arada bulunması bence... Çünkü kavramlar bizim ona verdiğimiz değerle anlam kazanır. 

16 yorum:

  1. hıhım en sevdiğim ay en sevdiğim mevsim :) canlanma zamanı, kültür sanat okullar yeniden doğuş zamanı işteee ama bu sene covit var covit :)

    YanıtlaSil
  2. Eylül romantikliğini saçma buluyorum yaprağın ağaçtan ayrılması üzücü ama ben biraz realistim galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylül romantikliği geçmişten günümüze böyle gelmiş bir şey galiba 😂

      Sil
  3. Bu eylül iki büyük beklentim var,heyecan,hüzün ve endişe bir arada ..Bu eylül herkese sağlık,mutluluk ve güzellikler getirsinnnn :)🤲🤲🤲

    YanıtlaSil
  4. Eylül'den bu sene endişe duyuyorum. Okullar açılmasa mı?

    YanıtlaSil
  5. Thank you :)
    I'm following your blog

    YanıtlaSil
  6. Merhaba. Sanırim eylül ayı hakkında okuduğum en güzel ve en realist tanımlamaları yazmışsın. Çok beğendim. Emeğine sağlık. Özellikle şu cümleni çok sevdim: "
    Eylül; kimine göre sadece bir ay, kimine göre sadece bir isim, başka bir taraftan bakınca çok özel bir roman, kimisi için bir şairin en duygulu zamanında yazdığı dizelerinin ilk kelimesi. " ...
    Gerçekten çok haklısın. Benin için sadece bir ay. Daha farkli bir anlamı olmasını isterdim elbet. Ama şimdilik sadece bir ay...
    Kalemine ve yüreğine sağlık. Saygılarımla. Vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için
      Sanırım benim içinde sadece bir ay.

      Sil
  7. Eylül deyince ilk aklıma gelen "hüzün" oluyor benim. Bir de bugün eşimin doğum günü:)
    Ağaçlardan dökülen ve rüzgarın sürüklediği sararmış yapraklar, birden havaların değişimi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinizin doğum günü kutlu olsun. Evet havaların değişimi Eylül...

      Sil
  8. Yaprak dökümünün başladığı zaman dilimi, bir ölümün başlangıcı, bir temizlik vakti, eylül...

    YanıtlaSil
  9. Ben de son iki yıldır Eylül sevenlerdenim :)

    YanıtlaSil