12 Eylül, 2020

Neler yapıyorum?


 Kaç gündür yazamıyorum, ya da yazmıyorum bilemedim. Birkaç gün önce liseden arkadaşlarımla buluştum. Ocak ayından beri görüşmemiştik. Corona tabiki sebebi. Sonra üniversitemin alacağı kararı bekledim. Derslerim online olacak. Böyle olmasını bekliyordum zaten. Olması gereken bir karardı ama ne bileyim işte bir yanım buruk derler ya öyleyim galiba. Bugün yurtta kalan eşyalarımı almaya gittim. Dosyalarım, resimlerim... Bir aydan az bir süre sonra uzaktan eğitim başlar. Isınamadım bu uzaktan sisteme. Yapacakta bir şey yok bir yandan. Sağlık daha önemli sonuçta. Her şeyin düzelmesi tek temennim diyebilirim. Bir manzara resmi yapıyorum bu aralar. Canım sıkılmasın diye aldığım bir tuval vardı onu değerlendiriyorum. Kısa bir süre sonra da paylaşacağım burada resmimi, umarım beğenirsiniz.

13 yorum:

  1. Resim çizmek gibi bir yeteneğim olmadı hiçbir zaman ama isterdim 😊
    Derslerinin online olması biraz üzücü, çünkü arkadaşlardan ayrı zor biraz ama pandemi dönemi mecbur ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrenebilirsin resim yapmayı istersenn :) evet maalesef mecbur

      Sil
  2. Bol bol okursun,bol bol film,dizi izlersin,☺️bol bol ders çalışırsın🤪 evde olmanın da güzel yanları var bak☺️ Hem resim yapmak harika👋👍 Örgüde örebilirsin bak🤪☺️

    YanıtlaSil
  3. sağlık olsuuuun, hıhım beyeniriz kii :)

    YanıtlaSil
  4. Bu sene her açıdan çok farklı bir sene oldu. Eğitimin uzaktan olması üzücü ve verimsiz maalesef. Umarım eski düzenimize kavuşacağımız günler yakındır. Kolaylıklar diliyorum..

    YanıtlaSil
  5. Bu sene zor bir süreçten geçiriyoruz umudumuzu yitirmeyelim moralimizi yüksek tutalım hayırlısı

    YanıtlaSil
  6. yaşadığımız kara günlere inat fotoğraf ne kadar iç açıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle oldu her zaman güzel bir şeyler var demekkii:)

      Sil
  7. Birkaç güne paylasırım 😊

    YanıtlaSil