15 Eylül, 2020

AĞAÇ EV SOHBETLERİ #56

 


 Bu katıldığım ilk Ağaç Ev Sohbetleri olacak. Daha öncekilere katılmaya pek fırsatım olmamıştı. Sevgili blog arkadaşımız Sade ve Derin / Deeptone belirlemiş bu haftaki konuyu bende katılmak istedim. Onun yazısına da buradan ulaşabilirsiniz. Ağaç ev sohbetleri -56

"Nasıl okuyorsunuz blogları?"


 Yaklaşık olarak 1 - 2 aydır blog ailesinin içindeyim. Blogumu ilk açtığımda bu kadar sevecen insanların bir arada olduğundan gerçekten haberim yoktu. Bloga katılan herkese çok sıcak yaklaşılıyor. Mesela artık birkaç gün yazı yazmasam kendimi kötü hissediyorum, blog yazmak benim için yapmam  gereken bir sorumluluk gibi oldu. 

 Düzenli bir blog okuma saatim yok öyle ama gün içinde fırsat buldukça mutlaka bloga bakıp genel olarak ilgimi çeken yazıları okuyorum. Takip ettiğim blogların paylaştığı yazıların hepsine bakmaya çalışıyorum.  Sonra yazılarını sevdiğim kişilerin blog sayfasına bakarım, yeni yazıları var mı diye. Bazen yazılarını okuyup yorum yapmadıklarımda olabiliyor. Gerçekten ilgimi çeken bir şey varsa ama mutlaka yorum yaparım. Takip ettiklerime elimden geldiğince yorum yapmaya çalışıyorum. Çünkü insan yazısı okununca ve yorum yapılınca mutlu oluyor. Kendi yayınıma yorum yapanların bloglarını ziyaret edip yazılarını okuyorum. Bazı yazılar sanki kitap okuyormuşsun gibi oluyor. O yüzden yazıların bana katkısı olduğunu düşünüyorum. Yani anlayacağınız her zaman aralığında blogta aktif olmaya çalışıyorum aslında. 

21 yorum:

  1. Hoşgeldiniz iyi bloglamalar ;)

    YanıtlaSil
  2. Bende genelde yorum yapanlar gidiyorum. Bir kaç kere bakıyorum yorum geliyor mu gelmiyorsa ikinci seferden sonra o bloga uğramıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle blogların katkısı oluyor hepimize :)

    YanıtlaSil
  4. Blog dünyası bencede samimi, burdakiler sevecen, kibar :)

    YanıtlaSil
  5. bloglar iyi ki var dediğim dönemdeyim şu an.. Aynı sizin gibi düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil

  6. Ortadan kaybolduğunda da merak ederiz :)) Çok sevdiğim ve blogunu kapatıp gidenler oldu hala merak ediyorum iyiler mi diye:/

    YanıtlaSil
  7. Her konuda yardımcı olmaya çalısan çok sevecen insanlar var değil mi? Bi süre sonra kopamıyorsun. :))

    YanıtlaSil
  8. Hoş geldiniz :)
    Buranın daha samimi olduğu konusunda sanırım tüm bloggerlar hemfikir . Özen ve saygı var her şeyden önce ve bu oldukça kıymetli.Bloğunuz uzun ömürlü olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özen ve saygı var gerçekten umarım öyle olur :)

      Sil
  9. eveeet sen ponçiklerimizdensin zateen :)

    YanıtlaSil
  10. Özellikle Ağaç Ev Sohbetlerine katılan her yazıya yorum bırakmaya çalışıyorum. Bazen gözümden kaçanlar olabiliyor sadece. Az önce Deep hatırlattı birkaç kişiyi atladığımı. Evet, dediğiniz gibi blog yazarları arasında hiçbir yerde görülmeyen bir saygı ortamı mevcut. Birbirimizden yeni şeyler öğreniyoruz. Fikirlerimiz ne kadar ayrı olsa bile seviye her zaman yüksek bu mecrada:)

    YanıtlaSil
  11. Evett bolca yazalım okuyalım :))

    YanıtlaSil