11 Ekim, 2020

Buralardayım :)


Selamlarr… Blogu unuttuğumu falan düşünmüş olabilirsiniz ama merak etmeyin unutmadım sadece biraz fazla yoğunum. Kafam fazla dolu olduğu içinde aklımdan yazacak bir şey geçmedi haliyle. Ama ben genelde anlık yazılar yazıyorum hemen aklımdan geçenleri not edenlerdenim. Şimdi de sizinle geçenlerde yazdığım bir yazıyı paylaşayım öyleyse.


Görüyorum ki bazı insanlar büyüse de hiçbir olgunluk gösteremiyorlar. Bazen insanların bu kadar çıkarcı olmalarına gerçekten üzülüyorum. İçlerinde hiçbir zaman en ufak bir sevgi taşıyamayacaklarını görmek üzücü. Bazı insanların kini kendisine de zarar veriyor fakat farkında bile değiller. Fazla ego, fazla nefret gördüğüm insanları elimin tersiyle itmişimdir hayatımdan her zaman. Farkediyorumda tahammül seviyem zamanla daha da düşmüş olabilir. Bazen insanlar öyle bir zamanda öyle bir davranıyorlar ki, artık eskisi gibi olamaz asla diyorsun. Ben böyle dediğimde tam da böyle oluyor. Bir kere soğursam hep o tesir kalıyor. Mevlana’nın şu sözünü çok seviyorum "Güzel bakan güzel görür, güzel gören güzel düşünür’’. Keşke etrafımızdaki herkes böyle olsa, böyle düşünse diyorum kimi zaman.

Şunu da not olarak ekleyeyim buralardayım aslında ama derslerim fazla yoğun, vaktim genelde öyle geçiyor bloga çok uğrayamayabiliyorum. Hazır haftasonuyken biraz buralarda dolanayım dedim. Siz neler yapıyorsunuz? Umarım sağlığınız, keyfiniz hepinizin yerindedir.

23 yorum:

  1. Tahammül seviyem yüksektir ama tahammül edemediğim zaman denge değişir. Ben her zaman iyi davran iyi olsun felsefesi taraftarıyım ama bir yere kadar o da. İşe bencillik ve ego girerse laf söylemekten çekinmem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencillik ve ego kadar itici birsey yok sanırım

      Sil
  2. İnsanlar bazen sandığımızdan daha acımasız olabiliyorlar, önemli olan doğru olduğuna inandığımız şeyin arkasında durmak, ve daha önemlisi gerçekten doğruyu bulmak, once insan olmak, olabilmek. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet önce insan olabilmek önemli. size de sevgiler

      Sil
  3. iyiyiz sana da başarılar kolaylıklar :)

    YanıtlaSil
  4. Okul şuan için daha önemli

    YanıtlaSil
  5. Narsist kişiler enerji vampiridir..Kaç ordan..Ben öyle yapıyorum..iyi oluyooo:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende öyle yapıyorum ama bazende mecburi aynı ortamda bulunmak zorunda olduklarımızdan kaçış yok :)

      Sil
  6. Okullar açıldı beri canlı ders,okulda ders bende çok yoğunumm :/

    YanıtlaSil
  7. İyiyiz, teşekkürler :)
    İnsanları anlamak zor. Aslında değil de kimin ne olduğunu anlamak biraz zaman alabiliyor. Tahammül seviyem sıfır şahsen.
    Derslerin de kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahammülümüz kalmamıştır 😂 teşekkür ederim

      Sil
  8. Bendede senin ki gibi bir durum vardı bir ara : )

    YanıtlaSil
  9. Aslında büyümek kavramını biz çoğu zaman kişinin aklının, vicdanının ve kendisinin bazı şeylere erdiğini düşünsekte olgunlaşma ve öğrenme olmadan bu saydığım şeyler pek gerçekleşmiyor. Çünkü herkes büyür. Ama herkes olgunlaşamaz. Psikolojide bu kavramlar çok nettir aslında. Büyüme bizim vücüdumuzdaki sayısal artışlarken olgunlaşma ise bireyin yaşantı sonucu yani yaşayarak bir şeyler öğrenmesi sonucu olan davranışlardır. :)

    YanıtlaSil
  10. Kronik şüphecilik hepimizde yavaştan oluşuyor galiba sanada kolaylıklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  11. Gerçekten de herkes büyür ama olgunlaşamaz çok doğru bu

    YanıtlaSil
  12. İnsanlar bazen çok yorucu olabiliyor ben de tecrübe ettim bu söylediklerini ne yazık ki. hele çok yakının olunca çok dokunuyor yüreğine insanın. iyi dersler bu arada sanaa, kolay gelsiin :)

    YanıtlaSil
  13. Bazen insanlar sinir bozucu olabiliyor maalesef,derslerinde başarılar dilerim.. :)

    YanıtlaSil
  14. Olgunlaşma yaşla ilgili değil genelde. Öyle olması umuluyor ama pek öyle olmuyor.

    YanıtlaSil