23 Ekim, 2021

Herkese tekrar merhaba :)

 Uzun bir aradan sonra merhabalar.

Önce biraz bu arada neler yaptığımı falan söyleyeyim diyecek olursam koşturuyorum. Yani bir süre bloga hiç bakmadım ama aşırı meşgul olduğumdan da değildi bazen insan ara vermek istiyor falan ya onun gibi bir şey belki de. İki gün önce çok güzel bir haber aldım BASE'nin güzel sanatlar fakülteleri ve liseleri için düzenleyeceği sergiye bir çalışmamı göndermiştim ve seçildim. BASE 'Genç Bakış' sergisinde ben de varım:) 

Öyleyse şimdi de geçenlerde öylece karaladığım küçük bir şiirimi paylaşayım sizinle. 


Yeniden doğmaya çalışan güneş

Yeni filizlenmiş bir tohum

Yeni bir umut, yeni bir başlangıç

Şimdi hissediyorum tüm bunları

Gövdesinde serinlediğim ağacın kolları altında

Boynuma ılık rüzgarlar çarpıyor

Hissediyorum ya baharın gelişini

Diyorum yeni bir zaman

Yeni bir zamanın başlangıcındayız

Her yeni döngüde güzel değişimlere muhtacız

 


7 yorum:

  1. Merhabalar. Çizim ve şiir çok güzel. Sergide olmanı tebrik ederim. :)

    YanıtlaSil
  2. oleey kutlarım, şiirin de iyimser neşeli ne güzel :) çizim de güzel :) instada görüyom başarılarını eveet :) hoşgeldiin :)

    YanıtlaSil
  3. Ooo tebrikler, çok güzel bir haber bu umarım herşey istediğin gibi olur.

    YanıtlaSil