04 Aralık, 2020

Ondan, bundan, şundan


 Herkese benden selamlarrr:) Başlığımın adı ondan, bundan, şundan. Birçok konudan ortaya karışık olan yazımla beraberiz. 

 Bende durumlar bilgisayarı açıp derse katılmak, yemek yemek, ödev yapmak, araştırma yapmak arasında rutine bağlandı hep. Akşama kadar bu koşuşturma halinden sonra pek bir şey yapmıyorum. Blogla da aramız açıldı bu aralar. Ama bugün buralardayım. Sizlerin yazılarını elimden geldiğince okuyacağım. Böyle çok koşuşturmalı olunca yazı yazmıyorum hiç. Bunu düşününce de kafamda bir soru belirdi. İnsan kafası doluyken mi daha çok yazar yoksa aklında hiçbir şey yokken mi? Yorumlarda buna cevap bulabilirsem sevinirim😊

 Vizelerim yeni bitti, göz açıp kapayıncaya kadar finaller gelir. Umarım seneye normal okul hayatımıza geri döneriz. Atölye ortamında olmayı o kadar istiyorum ki! Yeni işler ortaya çıkardıkça keyifleniyorum. İçinde bulunduğum alan tam da böyle. İş ortaya çıkana kadar birçok zorlu süreçten geçiyorsun ama sonuç seni tatmin ediyorsa eğer bu mutluluğun tarifi yok.

 Bir yönden de arada bir sıkılıyorum. Çünkü arkadaşlarımı hiç göremiyorum. Kimse kimseyle yüz yüze gelemez oldu. İnsan bazen birileriyle oturup sohbet etmeye ihtiyaç duyuyor doğal olarak. Farklı bir açıdan bakarsakta her olağandışı durumun bize öğrettiği fazlaca şey var. 2021’den ümitliyim ben, ya siz?

18 yorum:

  1. Merhaba. Sorunuza yanıt vermek isterim ki bence kafası doluyken yani en azından ben öyle yapıyorum.Kafam doluyken yorgun olurum yorgunluğumu da yazarak atarım bu yüzden benim cevabım kafası doluyken daha çok yazar.Blogunuza bakma fırsatını yeni buldum gerçekten harika çizimleriniz var tebrik ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hem soruma cevap verdiğin için hem de güzel yorumun için:)

      Sil
  2. Sanırım ben kafası doluyken kağıda, ekrana onu boşaltanlardanım. Nedense boşken ya kitap ya dizi ya da filme takılıp kalıyorum.
    Bu arada sınavlarda başarılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tam tersi işliyor sanırım bir süre boş durunca bir şeyler yazmaya başlıyorum:)

      Sil
  3. Konuyu belirledikten sonra sessiz sakin bir ortamda yazımı yazarım, herşeyi unutup yazıya odaklanırım.
    Şuan ki duruma bakıldığında 2021 de zorlu geçecek gibi, inş yakın zamanda herşey düzene girer

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gibi gözüküyor ama insan da bir yandan umutlu olmak istiyor

      Sil
  4. kafası doluyken daha çok yazar insan bence. içini döker belki satırlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet içini dökmek için ama bende boşken de olabiliyor:)

      Sil
  5. 2021'den bende çok ümitliyim. Ama 2019'u düşünüyorum o zamanlarda 2020'den çok ümitliydim. Bakalım hayırlısı. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her sene bende aynı şeyi diyorum, güzel enerji göndermek gibi olsa gerek:)

      Sil
  6. Benim vizelerim daha başlamadı 😭😭

    YanıtlaSil
  7. Merhaba hocam. Bloğunuz çok güzel. Yayınlarınızı beğenerek okuyorum.bende sizi bloğuma beklerim.

    https://yusufakmann.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Vakit buldukça yazanlardanım ben, zira kafamın dolu, boş olma halini, eşref saatini bekleme lüksüm yok😇😇🙃🙃🙃, iş çok, sorumluluk çok. 2021 iyi düşünelim, iyilikler getirsin, sağlık, mutluluk getirsin hepimize inşallah Nuraycığım🙏

    YanıtlaSil
  9. Merhaba bloğunuzu takip ettim bloğuma beklerim

    YanıtlaSil
  10. Umarım 2021 yılı hepimiz için daha güzel olur

    YanıtlaSil