22 Eylül, 2020

AĞAÇ EV SOHBETLERİ #57

 


  Bu haftaki konu sevgili DeepTone'dan gelmiş. Onun yazısını da buraya bırakıyorum. https://sadevederin.blogspot.com/2020/09/agac-ev-sohbetleri-57.html?m=1

"Roman okumak mı daha keyifli, film izlemek mi?"

Bence roman okumak çünkü romanlardaki karakterleri, olayları kendi kafamızda kendi istediğimiz gibi canlandırabiliyoruz. Filmlerde ise kurgulanmış, onların canlandırdığı senaryoları izliyor oluyoruz. Evet film izlemekte çok keyifli ama ben roman okumaktan daha çok keyif alıyorum diyebilirim. Hayal dünyasına daha çok dokunuyor romanlar bir nevi kendi karakterlerimizi oluşturuyoruz. Bundan dolayı tercihim romandan yana oldu. 

8 yorum:

  1. Katılıyorum:) Film seyretmek ses ve görüntüyü paket halinde izleyiciye sunuyor. Romanda ses ve görüntüyü betimlemek başlı başına bir sanat. Muhtemelen okur da bu yüzden romanı seviyor. Roman okura daha fazla bir şeyler kazandırıyor ama film sanki bana biraz da eğlencelik gibi geliyor. İstisnalar kaideyi bozmaz elbette:)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle okumak . Tek geçerim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu ara film izlemek daha keyifli :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel söledin seeeen :) hayalindekinin resmini yapmak da güzel olmalıııı :)

    YanıtlaSil
  5. Romanda bizim hayal gücümüz devrede. Filmdeyse yönetmenin:)

    YanıtlaSil
  6. roman okumak daha çok emek istiyor, daha çok duyu gerektiriyor :)

    YanıtlaSil
  7. Romaaaaaaaaaaaaaaaaaaan :)

    YanıtlaSil