10 Ağustos, 2020

Son günlerde nelerle meşgulüm?

 


 Son günlerde blogda çok aktif değilim. Bu sıralar biraz yoğunum da diyebilirim ama sizlerin paylaştığı yazıları fırsat buldukça okumaya çalışıyorum.  Bir resim yarışmasına hazırlanıyorum. Bunun için de bir aydan daha az bir sürem var. Şu günlerimi çizim düşünerek geçiriyorum. Odama bir şövale aldım daha rahat çizim yapabilmek için. Yavaştan kendime bir atölye ortamı hazırlamaya çalışıyorum. Yarışma da başarılı olur muyum olmaz mıyım orasını bilmiyorum. Açıkçası bu kısma çok fazla takılmıyorum. Çünkü bu tarz şeyler benim daha çok gelişmemi sağlıyor. Genel anlamda bu yönünden bakıyorum. Çalışmamı bitirdiğimde sizlerle paylaşmak isterdim fakat yarışma şartları gereği herhangi bir platformda paylaşılmamış olması gerekiyor. Bu nedenle ancak açıklandıktan sonra paylaşabilirim. Yani anlayacağınız şu günlerde fırçalarla boyalarla daha da bir yakınım diyebilirim.

12 yorum:

  1. Yarışmada başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
  2. Başarılı ol veya olma ama resim yapmayı bırakma

    YanıtlaSil
  3. çok çok başarılaar, bakalım ne tema bulcaaaan :) ayyy yarışmanın konusu neymiş kiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Yarışmada başarılar :) Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  5. Resim benim en büyük aşklarımdan biridir! Sizi bulduğuma sevindim! Yarışmada başarılar 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende bunu duyduğuma sevindim 😊 teşekkürlerr

      Sil
  6. Teşekkür ederimm umarım öyle olurr😊

    YanıtlaSil
  7. bol şans, ufkun açık olsun :)

    YanıtlaSil
  8. Başarılar diliyorum. Renklerle uğraşmak harika bir duygu olmalı :)

    YanıtlaSil