20 Temmuz, 2020

Karantina sürecindeyken neler yaptım? Bu blogu açmaya nasıl karar verdim?



Bildiğiniz gibi okullar virüs nedeniyle kapatılmıştı. Bende Zonguldak'ta yaşıyorum. Böyle olunca diğer tüm öğrenciler gibi apar topar Düzce'den Zonguldak'a geldim. Sonra bizim için online eğitim süreci başladı. Ben online eğitimden hiç haz etmediğimi söylemek isterim. Çünkü derslerimin birçoğu uygulamalı ve böyle oluncada bizim için zorlu ve stresli bir süreç başlamış oldu. Neyseki dönemi iyi bir şekilde noktaladık. Aslında üzüldüğüm bir nokta var, üniversitedeki ilk senemi okulda geçiremedim ve resim bölümü okuduğum için yıl sonu sergimiz olacaktı. Bu heyecanı ilk kez yaşayacaktım, bunun olmaması beni biraz üzdü.

 Ee tabi dersler falan da sona erince karantina sürecinin farkına vardık, sürekli evdeydik. İnsan sürekli evde olduğunda kendine yeni uğraşlar bulmaya çalışıyor gerçekten. İlk başlarda mutfakla aram pek iyi olmasa da bir sürü tarif denedim diyebilirim. Herkesde bir iştah ortaya çıktığı gibi bende de öyle oldu. Normalde elimde kitap olmadan e kitap okumayı hiç sevmezdim ama gözlerim ağrıyana kadar birçok e- kitap okudum. Sonra sosyal medyadan gördüğüm videolar sayesinde bende bir egzersiz merakı uyandı. Vücut şekillendirme vs. Kendime bir pilates matı aldım. Bir iki tane egzersiz programı indirdim, onlara başladım. İlk başlarda çok istikrarlıyken sonra bıraktım. Gerçekten evde egzersiz konusunda hiç iyi değilim. Şimdi bir normalleşme sürecine girdik ama insanların fazla normal davrandığını düşünüyorum. Hâlâ corona tehditi devam ediyor sonuçta. O yüzden ben yine günlerimi evde geçiriyorum diyebilirim.

 Bu sürekli denediğim yemek, egzersiz falan bunlara gelince de şöyle demek isterim. Bence insan yeni şeyler denemeli evet, ama bildiği yoldan ilerlemesi daha mantıklı geliyor şu an. Bende şimdilerde bildiğim yoldan ilerlemeyi seçtim. Genelde kendimi çizerek, yazarak ifade etmeyi seviyorum. Yaklaşık 4- 5 yıldır zaten kısa kısa yazılar yazıyordum fakat bunları kimseyle paylaşmıyordum. Nedenini bilmiyorum. Belkide beğenilmeme korkusuydu ama artık düşündüm ki yazdıklarımı başkalarıyla paylaşmalıyım. Zaten çizdiklerimi paylaşıyordum. Bunlara ek yazılarımı da artık paylaşmak istiyorum. Bu isteğimi gerçekleştirmek için de bu blogu açtım. Buraya bir şeyler yazdıkça kendimi daha iyi hissediyorum. Hiç tanımadığım insanlarla keyifli bir sohbet ediyormuşum gibi geliyor. 

 Sizin karantina süreciniz nasıl geçti, şimdi neler yapıyorsunuz? Kendinizi ifade etmek için hangi yolları tercih ediyorsunuz?

12 yorum:


  1. Hem yazma hem çizme uğraşları, ne güzel. İkisi de şifa kaynağı. Üretmek başlı başına bir terapi zaten. Devamını dilerim ☺️🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle insan yazdıkça rahatlıyor 😊
      Aynı zamanda bu güzel yorumunuz benim sayfamdaki ilk yorumum da olmuş oldu. Çok teşekkür ederim.

      Sil
  2. melabaaağ aramıza hoşgeldiin, görüşürüz yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heey panel, ayarlar saatlar dan saatini düzeltsene blogunuuun. görüşürüz yineee :)

      Sil
    2. Söylediğin iyi oldu farketmemişim teşekkürlerrr👍

      Sil
  3. belki burada daha uzun yazarsın, hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Blog dünyasına tekrar hoş geldiniz. Endonezya selamlar kenao. Ülkenizde olduğu gibi, ülkemdeki birçok insan normalleşme döneminde sağlık protokollerini görmezden geliyor.

    YanıtlaSil
  5. İyi olmuş, görsel sanatlara dair ilgisi olan bir insan olarak yakından takip edeceğim bir blog daha doğmuş oldu.

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir kararı almışsınız yazmak çok güzel.

    YanıtlaSil